tea with honey

9/29/11

hello ladies, how are you doing? we´re reaching the end of the week, finally! have you already check live & love your photography shop? if you haven´t, it´s {here}! well i have so much to do, two blogs, one shop, college stuff, but i love living like this, i feel alive!
oh i´m dying for a new camera, i want my canon 1100D! my compact camera isn´t enough for me anymore. i want to improve my skills, but it is starting to be complicated with this camera. well never mind, it is all i can have at this moment.
On tuesday i arrived home & i had my tea with honey, it was a delicious way to end my working day.

Olá, tudo bem? estamos quase a chegar ao fim desta semana! já visitaram a nossa loja do blog live & love your photography? se ainda não, vejam {aqui}! ultimamente tenho tantas coisas para gerir, 2 blogs, uma loja e o trabalho da faculdade, que vai-se sempre complicando. mas eu gosto desta agitação, gosto de me sentir bem activa!
Queria tanto uma nova máquina fotográfica, uma canon 1100D! a minha máquina compacta já não é suficiente. Quero melhorar os meus conhecimentos e vai-se tornando um pouco complicacdo. enfim, é o que posso ter de momento.
Na terça-feira cheguei a casa e fui fazer um chá com mel, foi a forma mais deliciosa de relaxar depois de um dia de trabalho.


2 comments

  1. Parabéns pelo lindo blog!!!

    Bjss e um maravilhoso final de semana!

    http://www.toutlamour.blogspot.com/

    ReplyDelete

Latest Instagrams

Disclaimer

All photos in this blog are my original copyrighted photographs, unless otherwise noted and correctly linked. If you want to use them please email me before. Thank you.
© raspberry essence . Design by FCD.