FIONA

3/19/15

I remember the day I received Fiona´s email. My heart pumped so fast, I felt really happy, I knew something good was about to happen! To be honest, every photo shoot brings out adrenalin into my life, and this one came with an extra dose. My first thought was ‘How could someone on the other side of the world find me?’ and my second was ‘Why me?’. We made the best duo together! I believe everything in life has a meaning and I´m sure this photo shoot had too. I was in tune with Fiona in a minute. It was all so spontaneous and carefree. Maybe because I was doing what I love the most in the photography world, photographing a women in her fullness. Eternize her beauty, confidence and happiness.

We started in Fiona´s hotel (in Restauradores), then we went to Alfama streets and ended up in Pois Café.

***

Lembro-me do dia em que recebi o email da Fiona. O meu coração palpitou mais rápido, senti aquela emoção que só as coisas inesperadas e verdadeiramente boas nos fazem sentir. Na verdade cada sessão que faço traz consigo uma boa dose de adrenalina, e esta foi daquelas que trouxe dose extra. ‘Como é que alguém do outro cantinho do mundo me descobriu?’, foi o meu primeiro pensamento, o segundo ‘Porquê eu?’. Não podíamos ter feito uma dupla melhor. Quase tudo tem uma razão de ser e esta sessão também teve. Rapidamente me senti em perfeita sintonia com a Fiona. Foi tudo tão espontâneo e despreocupado. Talvez porque estava a fazer aquilo que mais me fascina na fotografia, a fotografar uma mulher na sua plenitude. Eternizar com a minha criatividade toda a sua beleza, confiança e felicidade.
Começámos nos Restauradores, no hotel onde a Fiona estava hospedada, seguimos para as ruas e ruelas de Alfama e terminámos no Pois Café.
Girls please note that you are really worth it! You must invest in youself, beacuse you desserve it, it will be your moment! First of all we need to love ourselves, right? I´m here to help you to create your magical moment.

***

Miúdas se ainda tinham dúvidas que VALE MESMO A PENA investirem em vocês, espero que esta sessão vos tenha feito dar mais um passo em frente ao pensamento contrário. Tenho vindo a batalhar este tema algumas vezes, porque realmente quero que mudem um pouco essa visão. Gostem de vocês, mimem-se!
Estou aqui para vos receber com um mega sorriso e muitas ideias, quero criar com vocês o vosso momento mágico.

Post a Comment

Latest Instagrams

Disclaimer

All photos in this blog are my original copyrighted photographs, unless otherwise noted and correctly linked. If you want to use them please email me before. Thank you.
© raspberry essence . Design by FCD.