Society 6

3/25/15

I´m happy to announce that I finally opened my society6 shop. I´ve selected some of my favorite dailylife photographs and I hope they’ll make some walls happier! 
You can view all of them here. If you have any questions please email me at info@silvia-ferreira.com. You can also choose other images if you want to, just let me know your favorites.

Estou feliz por vos anunciar que finalmente abri a minhaloja na plataforma do society6. Tenho vindo a selecionar algumas das minhas fotografias preferidas, a maioria tiradas no meu dia-a-dia e algumas delas fazem até parte do meu projecto 365. Espero tornar as vossas casas ainda mais felizes e inspiradoras!
Podem ver todas as fotografias aqui. Se tiverem alguma dúvida ou quiserem alguma fotografia que não esteja lá mas que vocês adorem, por favor digam-me. Podem enviar-me email para info@silvia-ferreira.com .

Post a Comment

Latest Instagrams

Disclaimer

All photos in this blog are my original copyrighted photographs, unless otherwise noted and correctly linked. If you want to use them please email me before. Thank you.
© raspberry essence . Design by FCD.