magic sunset

2/7/11

hi! how are you? how was your weekend? Mine was really peaceful! Saturday was a beautiful sunny day.I love being sorrounded by nature. I tried out a new recipe, i´m posting it on thursday!
Have a nice week.

Olá! Como foi o vosso fim-de-semana? Com energia para mais uma semana? O meu fim-de-semana foi super tranquilo, adoro estar em contacto com a natureza, e no sábado estava um sol bem intenso! Experimentei lá uma nova receita, quinta venho até aqui partilhá-la.
Tenham uma óptima semana!

Magic sunset. Made me smile even just for a while.

Um pôr-do-sol verdadeiramente mágico, que por alguns minutos me deixou a sorrir sozinha.


1 comment

  1. Adorava ter um fim de semana calmo e sem trabalho... já não tenho um assim há anos... ;)

    ReplyDelete

Latest Instagrams

Disclaimer

All photos in this blog are my original copyrighted photographs, unless otherwise noted and correctly linked. If you want to use them please email me before. Thank you.
© raspberry essence . Design by FCD.