Some inspirations.

2/2/11

Hello! How is your week going? Do you have any plans for the weekend? I´m planning to rest, study and take photographs. I hope i´m having enough time!

I´m so anxious about to try out new recipes! In a week i´ll be totally free, but just for a few days.

Do you remember my mum´s birthday? I cooked a coconut cake. Simple, but tasteful. It smelled so good. Everyone liked!

Olá! Como está a correr a vossa semana? Já têm planos para o fim-de-semana? Está muito próximo! Eu apenas quero ter tempo para descansar um pouco, estudar e tirar as prometidas fotografias.

Estou em pulgas para ficar livre dos exames, e poder finalmente experimentar novas receitas.

Lembram-se quando flei do aniversário da minha mãe? Fiz um bolo de côcô. Simples mas muito saboroso e todos gostaram!



Some homemade pies.
Empadas caseiras.


Some rusks & cheese.
Tostas e queijo.


Today i couldn´t resist buying Blue Cooking. Love this magazine. It inspires me so many times to create my own recipes. Lovely.

Hoje não resisti em comprar a Blue Cooking, adoro essa revista, pelas mil e uma ideias que nos proporciona. Para mim, é mais uma fonte de inspiração, quando quero fazer alguma receita diferente.


Probably i won´t be back until next week, sunday i hope. So i wish you a great weekend!

Provavelmente não voltarei até à próxima semana (tenho exame sexta), mas espero domingo ainda conseguir vir até aqui. Desejo-vos um óptimo fim-de-semana!

1 comment

  1. O bolo estava tão bonito ;))) Espero que o exame corra bem!!!
    xo

    ReplyDelete

Latest Instagrams

Disclaimer

All photos in this blog are my original copyrighted photographs, unless otherwise noted and correctly linked. If you want to use them please email me before. Thank you.
© raspberry essence . Design by FCD.