my etsy & cosy pink by twiggs

2/26/11

hi again! how is your sunny saturday? my is ok and i´m in a happy day. well i´ve been trying to improve my blog so i can offer you many different things. from now, every saturday i´m showing you my lovely etsy list. what do you think? is that a good idea? i hope so!
So today i´m starting with twiggs from a place for twiggs. i really admire her work. her photos are simply stunning. from soft colors and magic moments to real life. Please enjoy yourself!


Estou de volta! Tenho tentado melhorar o blog com o objectivo de vos proporcionar uma maior multiplicidade de temas. A partir de hoje, todos os sábados farei uma "edição" com uma das minha lojas favoritas, com uma selecção de artigos que eu própria farei. Acham que é uma boa ideia? Eu espero que sim!
Hoje vamos comçar com twiggs, autora do blog a place for twiggs. Digamos que sou uma super fã do trabalho da Claúdia, porque cada foto é realmente maravilhosa. Transporta-nos para os mais diferentes campos das nossas vidas. Do mundo dos sonhos ao mundo real. Simplesmente apreciem!

4 comments

  1. olá sílvia, obrigada pelo mimo, és tão querida!!! :) o tue blog está muito convidativo sim! continuação de um óptimo trabalho sim? :) beijinhos!

    ReplyDelete
  2. foi um prazer! e obrigada pelo apoio! e por tares disponível quando te pergunto alguma dúvida. Um beijinho

    ReplyDelete

Latest Instagrams

Disclaimer

All photos in this blog are my original copyrighted photographs, unless otherwise noted and correctly linked. If you want to use them please email me before. Thank you.
© raspberry essence . Design by FCD.