food diary {day 2}

10/5/11

good morning lovely readers! oh it feels so good this holiday, but i have to study. 
here we are for the second day of food diary. god i ate much more than i should, but yesterday was a kind of party day, so i have an excuse.
yesterday we posted weekend {five} on live & love your photography, time goes by...


Bom dia! este feriado sabe mesmo bem, é pena é ter que estudar. já vamos no segundo dia do food diary. Ontem comi bem mais do que devia, mas visto que foi um dia mais ou menos de festa tenho desculpa.
Ontem já fizemos o post weekend {five} no live & love your photography, como o tempo passa...

1 comment

  1. Sílvia
    Acho que desta vez vou conseguir deixar um comentário, no entanto não o consigo fazer com a minha conta do google. mesmo no meu blog as coisas não estão a 100%. precisava de ajuda lá, percebes alguma coisa do blogger??? já tentei tudo mas não consigo :(((
    enfim...desejo-te um bom feriado! diverte-te!

    ReplyDelete

Latest Instagrams

Disclaimer

All photos in this blog are my original copyrighted photographs, unless otherwise noted and correctly linked. If you want to use them please email me before. Thank you.
© raspberry essence . Design by FCD.